A Psychological Approach to Qur’an - Abdurrahman Kasapoğlu - Gece Kitaplığı
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.55 TL | 82.55 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.55 TL | 82.55 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.55 TL | 82.55 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.55 TL | 82.55 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.55 TL | 82.55 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 82.55 TL |
Havale / Eft | 82.55 TL |
Posta Çeki | 82.55 TL |
Kapıda Ödeme | 97.55 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
A Psychological Approach to Qur’an - Abdurrahman Kasapoğlu - Gece Kitaplığı
Due to reasons such as the structure, content and style of Koran and views, thoughts and attitudes of the glossator, there are differences between approaches to Koran. Social needs and innovations in every age are also considered among the factors that affected Koranic hermeneutics and guided glossators. From the start of codification era, legal, kalamic, Sufi, philological hermeneutics schools that approached Koran emerged. Socio-cultural and scientific developments of recent centuries enabled new fields of approach to Koran. Scientific, sociological and topical interpretation schools could me mentioned among these. Recently, an increasing interest emerged in the field of psychological approach to Koran. In the light of the works published in this field, “psychological hermeneutics” could be considered as a school as well. If “psychological hermeneutics” could be systemized as a school, the works published in the field would then be more systematic. In the present study, we aim to establish that “psychological hermeneutics” could be considered as an independent school.