Allahın İsimlerinin Sırları ve Manalarının Keşfi - Muhyiddin İbn Arabi - Ehil Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 24.00 TL | 24.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 24.00 TL | 24.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 24.00 TL | 24.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 24.00 TL | 24.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 24.00 TL | 24.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 24.00 TL |
Havale / Eft | 24.00 TL |
Posta Çeki | 24.00 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Allahın İsimlerinin Sırları ve Manalarının Keşfi - Muhyiddin İbn Arabi - Ehil Yayınları
Muhyiddin İbn Arabiye göre insan ve genel olarak kainat ilahi isimlerin bilinmesi ve tecelli etmesine vesile olmuştur. Kulun, çeşitli halleri ilahi isimlerin farklı tecellileriyle bağlantılıdır.
Bir insanın Hakkı müşahede ve tanıması hangi ilahi isimle gerçekleşirse, Hak kendisine o isimle tecelli eder ve o ismin kulu diye nitelenir ve örneğin Abdullah, Abdurrahman, Abdürrahim vb. denilir. Aynı şey diğer isimlerde de geçerlidir.
Allah böyle görülmezse, kişi ya oluşu görmekle hakikatten veya yaratılanları görmekle Haktan perdelenmiş veya hakikatin içinde oluştan veya Hakta halktan habersiz kalmıştır.
Bir şahıs halkı bilmediği ölçüde Haktan uzaklaşır, çünkü yaratılan ve rızıklanandan habersiz iken Allahın yaratan ve rızık veren olduğunu bilmez.
Şu halde rızıklanan ve yaratılan bir şeyi gördüğünde er Rezzak ve el- Halıkı müşahede etmeyen, oluş nedeniyle hakikatten perdelenmiş kimsedir. Bu kimse Allahı göremez, Onu göremeyen ise gerçek marifeti yitirmiştir, çünkü o el- Halık, er Razık, en- Nafi gibi isimleri müşahede etmemiştir.