Ateist Çevrelere Göre S/Zorunlu Din Dersleri - Muhammed Esat Altıntaş - Maarif Mektepleri
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77.00 TL | 77.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77.00 TL | 77.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77.00 TL | 77.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77.00 TL | 77.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 77.00 TL | 77.00 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 77.00 TL |
Havale / Eft | 77.00 TL |
Posta Çeki | 77.00 TL |
Kapıda Ödeme | 92.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Ateist Çevrelere Göre S/Zorunlu Din Dersleri - Muhammed Esat Altıntaş - Maarif Mektepleri
1982 yılından itibaren devlet okullarında zorunlu olarak okutulmaya başlanan Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) dersinin anayasal statüsüne ilişkin çeşitli toplum kesimlerinden itirazlar gelmektedir. Bazı Alevî kesimlerle birlikte çeşitli ateist çevreler de DKAB dersinin zorunluluğuna karşı çıkmaktadırlar. Ülkemizde din eğitimine ilişkin birçok meselede olduğu gibi bu meselede de genelde bilimsel yaklaşım yerine politik/ideolojik karşıtlıklar üzerinden ve birbirini tam anlamadan tartışmalar yürütülmektedir. Bu tartışmalar, çözüm üretmek yerine meseleyi daha da karmaşıklaştırıp toplumda kutuplaşmayı artırmaktadır. Bu önemli konuyu çözümsüzlüğe mahkûm etmemek için öncelikle DKAB dersinin zorunluluğuna karşı çıkanların taleplerinin ve itiraz gerekçelerinin bilimsel bir zeminde incelenmesine ve bu itirazlara çözüm olabilecek politikalar üretilmesine ihtiyaç vardır. İşte bu ihtiyaçtan hareketle bu araştırmada ateist çevrelerin DKAB dersinin zorunlu olmasına karşı çıkma gerekçeleri analiz edilmiş değerlendirilmiştir.