Candide ya da İyimserlik 1. Cilt - François Marie Arouet Voltaire - Everest Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.50 TL | 82.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.50 TL | 82.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.50 TL | 82.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.50 TL | 82.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 82.50 TL | 82.50 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 82.50 TL |
Havale / Eft | 82.50 TL |
Posta Çeki | 82.50 TL |
Kapıda Ödeme | 97.50 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Candide ya da İyimserlik 1. Cilt - François Marie Arouet Voltaire - Everest Yayınları
Candide, mümkün olan en iyi dünyada yaşıyordu: Muhteşem Thunder-Ten-Tronckh Şatosunda. Ta ki, gözlerini şato sahibinin güzel kızı Cunegondea çevirmeye cesaret edip bu yüzden kovulduğu güne kadar. Candide artık dünyanın esas halini keşfedecekti: Savaşların, şiddetin, aptallığın ve ölümün dünyasını.
Candide ya da İyimserlik, Cenevrede anonim olarak, yazarın adı saklı bir şekilde 1759 yılında yayımlandı. Bu felsefi hikâye, eserin potansiyel tehlikesinin farkında olarak kendisini savunmasına rağmen yine de hemen Voltairee mal edildi. İroni ve mizah maskesi altında Candide, Esirgeyenin kutsallığını sertçe eleştirmekte ve asıl soruyu sormaktadır: Kötülüğün esası nedir?