Din ve Laiklik - Ali Fuad Başgil - Yağmur Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 48.75 TL | 48.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 48.75 TL | 48.75 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 48.75 TL | 48.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 48.75 TL | 48.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 48.75 TL | 48.75 TL |
100 TL nin altındaki tutarlar için taksit yapılamamaktadır. |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 48.75 TL |
Havale / Eft | 48.75 TL |
Posta Çeki | 48.75 TL |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Din ve Laiklik - Ali Fuad Başgil - Yağmur Yayınları
Din ve Laiklik; alanında yazılan ilk ve en değerli eserdir. Bu eserde; hukuk otoritesi yanında inançlı bir insan olan merhum Ord. Prof. Dr. Ali Fuad Başgil; laiklik hakkındaki düşünce ve görüşlerini, hayatı boyunca elde ettiği deneyimlerinin ışığında, son derece önemli olan önerilerini ve değerlendirmelerini açık olarak ortaya koymaktadır. Hayatın bilinmeyenleri önünde ilim daima hayrette kalmıştır ve kalacaktır. İnsan, bilgide ne kadar ilerlerse ilerlesin, bir an sonra ne olacağını görüp, kestiremeyecektir. İhtiraslarımın esiri ve hayallerimin oyuncağı olmamak için düşünmeliyim ki, dün yoktum, bugün varoldum. Uykudan uyanır gibi uyandım. Büyüdüm. Ağladım, güldüm. Sevindim, sevildim. Okudum, öğrendim.. Hayat denilen bu harika bilinmeyen, Allah gerçeğini bırakıp da, kör bir tabiatın eseri ve cansız, şuursuz maddenin bir devamı görmek, üstünü aşağı ile, canlıyı cansızla, kıymeti sıfır ila izaha kalkışmak olmaz mı? Böyle bir izah ise zaruri olarak ilim dışı değil midir? O halde insan için makul olan, inkar ve tereddüt değil, teslimiyettir. Bu da İslamiyetin gösterdiği yoldur.