Kur’an’ın Ahlak Metafiziği - İlhami Güler - Ankara Okulu Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.44 TL | 157.44 TL |
2 Taksit | 81.87 TL | 163.74 TL |
3 Taksit | 55.10 TL | 165.31 TL |
4 Taksit | 41.72 TL | 166.89 TL |
5 Taksit | 33.69 TL | 168.46 TL |
6 Taksit | 28.34 TL | 170.04 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.44 TL | 157.44 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.44 TL | 157.44 TL |
2 Taksit | 81.87 TL | 163.74 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.44 TL | 157.44 TL |
2 Taksit | 78.72 TL | 157.44 TL |
3 Taksit | 54.58 TL | 163.74 TL |
4 Taksit | 41.33 TL | 165.31 TL |
5 Taksit | 33.38 TL | 166.89 TL |
6 Taksit | 28.08 TL | 168.46 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.44 TL | 157.44 TL |
2 Taksit | 81.87 TL | 163.74 TL |
3 Taksit | 55.10 TL | 165.31 TL |
4 Taksit | 41.72 TL | 166.89 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 157.44 TL |
Havale / Eft | 157.44 TL |
Posta Çeki | 157.44 TL |
Kapıda Ödeme | 172.44 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Kur’an’ın Ahlak Metafiziği - İlhami Güler - Ankara Okulu Yayınları
Kur’an’a göre en temelde, ilişki, isteme-istememe (yapma, yapmama, tutum, tavır ve fiil) olarak ed Din’i de kur’an -hatta Tanrı’yı da bağlayan- ahlakına priori kategorik buyruğu olan İyiliğin karşılığı iyiliktir. (55/60) diyalojik ilkesidir. Bu ilke, menfaate dayanan basit bir ticari ‘alış-veriş’ değil, İyilik, doğası gereği iyiliği celp eder. anlamındadır. Eğer sana yapılan (iyiliğe ve kötülüğe) daha iyi olan bir iyilikle mukabelede bulunursan, seninle arasında düşmanlık bulunan kişi, sıcak bir dost oluverir. (41/34) tavsiyesi, iyiliğin insan tabiatındaki özelliğini ortaya koyar. Bu ahlaki-estetik ilke, Tanrı’nın bambaşka, apayrı, öpöteki (gayb, aşkın, yüce, sonsuz) olan varlığını aynının (idrakin) kavramlarıyla ‘kılı kırk yaran’ birtakım mantıki delillerle temellendiren filozofların, ontoteologların fiziğe (taneciğe/parçaçığa) ve matematiğe (sayıya) yaslanarak, varlığı parçalayarak giriştikleri çabalarının ötesinde koku, hava, ışık vs. daha umumi ve bütüncül niteliklerde olduğu gibi yüzlerce âyât ile hem Tanrı’nın varlığını hem de insanı haklılaştıran ilkedir.