Sanat Emeği - Ali Artun - İletişim Yayınevi
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147.00 TL | 147.00 TL |
2 Taksit | 76.44 TL | 152.88 TL |
3 Taksit | 51.45 TL | 154.35 TL |
4 Taksit | 38.96 TL | 155.82 TL |
5 Taksit | 31.46 TL | 157.29 TL |
6 Taksit | 26.46 TL | 158.76 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147.00 TL | 147.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147.00 TL | 147.00 TL |
2 Taksit | 76.44 TL | 152.88 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147.00 TL | 147.00 TL |
2 Taksit | 73.50 TL | 147.00 TL |
3 Taksit | 50.96 TL | 152.88 TL |
4 Taksit | 38.59 TL | 154.35 TL |
5 Taksit | 31.16 TL | 155.82 TL |
6 Taksit | 26.22 TL | 157.29 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 147.00 TL | 147.00 TL |
2 Taksit | 76.44 TL | 152.88 TL |
3 Taksit | 51.45 TL | 154.35 TL |
4 Taksit | 38.96 TL | 155.82 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 147.00 TL |
Havale / Eft | 147.00 TL |
Posta Çeki | 147.00 TL |
Kapıda Ödeme | 162.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Sanat Emeği - Ali Artun - İletişim Yayınevi
Sanat emeği deyince üzerinde durulması gereken en etkili hadise, kuşkusuz kültürün özelleştirilmesiyle birlikte başlayan kültür endüstrisindeki patlama ve dönüşümlerdir. Kültür endüstrisi biteviye dallanıp budaklanmakta ve bu endüstride çalışanların sayısı her geçen gün kabarmaktadır.
Medya, yayın, iletişim, PR, pazarlama/markalandırma, reklam, eğlence, spor, turizm, tasarım, eğitim, bilişim, telekomünikasyon gibi alanları dolduranların, kentsel çalışan nüfus içindeki oranı, bütün hizmet ve finans sektörü de hesaba katılınca, gelişmiş ülkelerde maddi üretim sektöründekileri çoktan katlamıştır.
Kültür endüstrisinin müzeler, bienaller, festivaller, fuarlar, galeriler, müzayedeler aracılığıyla örgütlenen doğrudan sanatla ilgili ağları da giderek giriftleşmekte ve şişmektedir. Bunlar arasında sanatın küreselleştirilmesinin asal ortamları olarak ortaya çıkan bienaller, Paolo Virno ve Pascal Gielen gibi prekarite yazarları tarafından post-Fordist, gayri maddi, esnek ve güvencesiz emek rejimlerinin ideal modeli olarak tanımlanmaktadır.
Hatta Gielen daha da ileri giderek, bütünüyle sanat ortamının ekonomik sömürü için ideal bir model olup olmadığını irdelemektedir. Gerçekten de, bienal sanatçıları, küresel korporasyonların himayesi altında örgütlenen bu son derecede otokratik ortamların bir anlamda çalışanları sayılmazlar mı?