Toplum İçinde Davranmak - Erving Goffman - Heretik Yayıncılık
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 145.25 TL | 145.25 TL |
2 Taksit | 75.53 TL | 151.06 TL |
3 Taksit | 50.84 TL | 152.51 TL |
4 Taksit | 38.49 TL | 153.97 TL |
5 Taksit | 31.08 TL | 155.42 TL |
6 Taksit | 26.15 TL | 156.87 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 145.25 TL | 145.25 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 145.25 TL | 145.25 TL |
2 Taksit | 75.53 TL | 151.06 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 145.25 TL | 145.25 TL |
2 Taksit | 72.63 TL | 145.25 TL |
3 Taksit | 50.35 TL | 151.06 TL |
4 Taksit | 38.13 TL | 152.51 TL |
5 Taksit | 30.79 TL | 153.97 TL |
6 Taksit | 25.90 TL | 155.42 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 145.25 TL | 145.25 TL |
2 Taksit | 75.53 TL | 151.06 TL |
3 Taksit | 50.84 TL | 152.51 TL |
4 Taksit | 38.49 TL | 153.97 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 145.25 TL |
Havale / Eft | 145.25 TL |
Posta Çeki | 145.25 TL |
Kapıda Ödeme | 160.25 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Toplum İçinde Davranmak - Erving Goffman - Heretik Yayıncılık
Toplum içinde nasıl davranılır? Oldukça sıradan olan bu soru etrafında Goffman, yüz-yüze karşılaşma ve durumlardaki etkileşim düzeninin esasını ve detaylarını ilk kez okurla paylaşıyor. Etkileşim içerisindeki bireyler, eş zamanlı olarak, birbirlerinin hem yargıcı hem de seyircisi olarak karşımıza çıkıyor. Burada düzen, öncelikle göz ve beden erişimi üzerinden, bireylerin birbirlerine yönelttikleri karşılıklı bakış, ilgi ve gözetim olarak kendini ifade ediyor. Düzenin “normalleri” kadar “delileri”, “damgalıları” veyahut da “madunları” da Goffman’ın merceğine takılıyor. “Yerini bilememe” hali olarak “delilik” ve erişime kapalılık olarak “engellilik” etkileşim düzeninin disipline etmeye çalıştığı kategorileri oluşturuyorlar. Madunların payına ise bir nevi “görünmezlik” ve “yok sayılma” düşüyor. “Uygar kayıtsızlık”, yüz-yüze karşılaşma anlarında etkileşimsel ilgiyi bir anda keserek karşıdakinin bizatihi mevcudiyetini ortadan kaldırıyor. Belki de tam da bu noktada Goffman sosyolojisi, iktidar ilişkilerinin bir mikro-sosyolojisi için tüm potansiyelini ortaya koyuyor; durumlara sızmış tahakküm bu sefer etkileşim düzeninin uzlaşılarının yerini alıyor, daha doğrusu, bu uzlaşılar üzerinden yeniden üretiliyor. Böylece, etkileşimlerin “silik” yüzleri her şeyden önce tahakküm altındaki yüzler olarak çıkıyor karşımıza: Deliler, Engelliler, Kadınlar, Siyahlar…