Varlık ve İnsan: Kemalpaşazade Bağlamında Bir Tasavvurun Yeniden İnşası
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181.50 TL | 181.50 TL |
2 Taksit | 94.38 TL | 188.76 TL |
3 Taksit | 63.53 TL | 190.58 TL |
4 Taksit | 48.10 TL | 192.39 TL |
5 Taksit | 38.84 TL | 194.21 TL |
6 Taksit | 32.67 TL | 196.02 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181.50 TL | 181.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181.50 TL | 181.50 TL |
2 Taksit | 94.38 TL | 188.76 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181.50 TL | 181.50 TL |
2 Taksit | 90.75 TL | 181.50 TL |
3 Taksit | 62.92 TL | 188.76 TL |
4 Taksit | 47.64 TL | 190.58 TL |
5 Taksit | 38.48 TL | 192.39 TL |
6 Taksit | 32.37 TL | 194.21 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 181.50 TL | 181.50 TL |
2 Taksit | 94.38 TL | 188.76 TL |
3 Taksit | 63.53 TL | 190.58 TL |
4 Taksit | 48.10 TL | 192.39 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 181.50 TL |
Havale / Eft | 181.50 TL |
Posta Çeki | 181.50 TL |
Kapıda Ödeme | 196.50 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Varlık ve İnsan: Kemalpaşazade Bağlamında Bir Tasavvurun Yeniden İnşası
Elinizdeki eserin asıl amacı, insanı incelemek, onun varlığına ve özüne ilişkin temel sorunlara kapsamlı bir izah doğrultusunda, burada insan, modern dönemlerde kendini gösteren parçacı ve indirgeci yönelimlerin aksine, ontolojik bütünlük içerisinde ele alınmaktadır. Zira bu çalışmanın temel iddialarından biri, insanın anlamının ancak varlığın anlamının kavramasıyla birlikte ortaya çıkacağı şeklindedir. Böyle bir yaklaşım, her ne kadar çeşitli kadim geleneklerde mevcutsa da özellikle İslam düşünce geleneğinde tebarüz etmektedir. Bu durum, genel İslam düşüncesinin önemli bir kesitini teşkil eden Osmanlı düşünce ve felsefe geleneği için de aynen geçerlidir. Bu geleneğin en büyük temsilcilerinden Kemalpaşazade’nin (ö. 940 / 1534) düşüncesi üzerinden gerçekleştirilen elinizdeki çalışma, bunu, tüm açıklığıyla ortaya koymaktadır. Belirtmek gerekir ki, Kemalpaşazade, bir varlık ve insan filozofu olarak, Osmanlı felsefesinde mühim bir yere sahiptir. Onun önemi, insani ontolojik bütünlüğüyle ele almasında olduğu kadar varlık ve insan sorununa getirdiği çözüm önerilerinde de açığa çıkar. Aslında bu gerçek, böyle bir çalışmanın niçin Kemalpaşazade bağlamında yapıldığı sorusunun da cevabını içermektedir.