Hakikat Arayışı - Suat Gökalp - Aram Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.50 TL | 157.50 TL |
2 Taksit | 81.90 TL | 163.80 TL |
3 Taksit | 55.13 TL | 165.38 TL |
4 Taksit | 41.74 TL | 166.95 TL |
5 Taksit | 33.71 TL | 168.53 TL |
6 Taksit | 28.35 TL | 170.10 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.50 TL | 157.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.50 TL | 157.50 TL |
2 Taksit | 81.90 TL | 163.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.50 TL | 157.50 TL |
2 Taksit | 78.75 TL | 157.50 TL |
3 Taksit | 54.60 TL | 163.80 TL |
4 Taksit | 41.34 TL | 165.38 TL |
5 Taksit | 33.39 TL | 166.95 TL |
6 Taksit | 28.09 TL | 168.53 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 157.50 TL | 157.50 TL |
2 Taksit | 81.90 TL | 163.80 TL |
3 Taksit | 55.13 TL | 165.38 TL |
4 Taksit | 41.74 TL | 166.95 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 157.50 TL |
Havale / Eft | 157.50 TL |
Posta Çeki | 157.50 TL |
Kapıda Ödeme | 172.50 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Hakikat Arayışı - Suat Gökalp - Aram Yayınları
“…Hakikatler çatışması zamana ve mekâna özgü olarak gelişimini sürdürmüştür. Çarpıtılmış çok tanrılı devletli-düzenin hakikat
örgüsüne karşı gelişen Zerdüşti, Akhenatoncu, İbrahimi, Musevi, İsevi, Muhammedi, tek tanrıcı dinlerin ilk çıkışlarında if–
ade bulan amaçları, alternatif hakikat arayışını ifade etmiştir. Örneğin, Hint-Brahman kas sisteminin zihniyette sosyo-kültürel
yaşamını reddeden, kent mekânını bırakıp alternatif yaşam biçimi olarak ormanı/doğayı seçip çileciliğe başlayan Upanishadçı
gelenek, böyledir.
Roma devletçi-düzenin lüksüne karşı sade-mütevazı yaşamı esas alıp amaçları doğrultusunda dağların doruk–
larında alternatif düzenini sürdüren İsevi-Havari duruş, benzerdir. İslam’ın devletleştirilip yozlaştırılmasına karşı olarak gelişen
Tasavvuf ekoller, Mutezileler, Sufistler ve Mevlevilerde somutlaşan evliyaca yaşam geleneği, özünde hakikat mücadelesidir…!