İçkin Felsefe ve Alevilik - Esat Korkmaz - Demos Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196.00 TL | 196.00 TL |
2 Taksit | 101.92 TL | 203.84 TL |
3 Taksit | 68.60 TL | 205.80 TL |
4 Taksit | 51.94 TL | 207.76 TL |
5 Taksit | 41.94 TL | 209.72 TL |
6 Taksit | 35.28 TL | 211.68 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196.00 TL | 196.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196.00 TL | 196.00 TL |
2 Taksit | 101.92 TL | 203.84 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196.00 TL | 196.00 TL |
2 Taksit | 98.00 TL | 196.00 TL |
3 Taksit | 67.95 TL | 203.84 TL |
4 Taksit | 51.45 TL | 205.80 TL |
5 Taksit | 41.55 TL | 207.76 TL |
6 Taksit | 34.95 TL | 209.72 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 196.00 TL | 196.00 TL |
2 Taksit | 101.92 TL | 203.84 TL |
3 Taksit | 68.60 TL | 205.80 TL |
4 Taksit | 51.94 TL | 207.76 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 196.00 TL |
Havale / Eft | 196.00 TL |
Posta Çeki | 196.00 TL |
Kapıda Ödeme | 211.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
İçkin Felsefe ve Alevilik - Esat Korkmaz - Demos Yayınları
İçkinliğin en önemli aracı düşünme değil, yürektir; çünkü sezgiyle akrabalığı, düşünme aracı akıl değil, hissetme aracı yürek kurar: Düşünme kafanın gereksinimidir; yürek ise görüşün, duyuşun, hissedişin gereksinimidir. Kafanın gereksinimi olan düşünme, sistem ilkesidir; görüşün-duyuşun-hissedişin gereksinimi olan yürek ise yaşam ilkesidir.
Alevilik gibi içkinci felsefelerde, düşünce eyleme dönüşmelidir ve eylem, düşünen eylem olmalıdır. Tersi durumda, düşünce yok hükmündedir: Böylesi bir son yakalandığında, eylem, düşünceden yoksun kalır ve eylem, düşünmeyen eylem durumunda donar. Bu durumda, düşünme giderek anlamını yitirir, eyleminin hesabını veremez, pişmanlıklarını tüketir, kötülük sıradanlaşır.