Tanzimat Devri Türk Romanında Kötülük - Gökşen Yıldırım - Hiperlink Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 360.00 TL | 360.00 TL |
2 Taksit | 187.20 TL | 374.40 TL |
3 Taksit | 126.00 TL | 378.00 TL |
4 Taksit | 95.40 TL | 381.60 TL |
5 Taksit | 77.04 TL | 385.20 TL |
6 Taksit | 64.80 TL | 388.80 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 360.00 TL | 360.00 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 360.00 TL | 360.00 TL |
2 Taksit | 187.20 TL | 374.40 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 360.00 TL | 360.00 TL |
2 Taksit | 180.00 TL | 360.00 TL |
3 Taksit | 124.80 TL | 374.40 TL |
4 Taksit | 94.50 TL | 378.00 TL |
5 Taksit | 76.32 TL | 381.60 TL |
6 Taksit | 64.20 TL | 385.20 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 360.00 TL | 360.00 TL |
2 Taksit | 187.20 TL | 374.40 TL |
3 Taksit | 126.00 TL | 378.00 TL |
4 Taksit | 95.40 TL | 381.60 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 360.00 TL |
Havale / Eft | 360.00 TL |
Posta Çeki | 360.00 TL |
Kapıda Ödeme | 375.00 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Tanzimat Devri Türk Romanında Kötülük - Gökşen Yıldırım - Hiperlink Yayınları
İyilik ve kötu¨lu¨k, insanlığın ve genel anlamda varoluşun en temel gerçekliğidir. Ancak, insanlık; iyiden çok kişinin kötu¨ karsısındaki duruşudur ve kötu¨lu¨k; özu¨, iyilikten daha çok baskılamaktadır. İnsani özu¨ şekillendiren sadece iyilik değil, iyilikten daha çok kötu¨lu¨ktu¨r ve iyilik ile kötu¨lu¨k de bu bağlamda karşıt değildir. İyilik daha uysal bir olgu iken kötu¨lu¨k çok daha baskın ve yağmacıdır. “Bu kavgacı kavram, soylu iyi kavramını olumsuzlayarak u¨retilmiş basit bir karşıt kavram değildir. Kötu¨lu¨k hayaleti, içi bos bir olumsuzlama değil, gu¨çlu¨ ve saplantısal bir imgedir; karşılaşmaktan kaçıp kinde biriken zayıflık gu¨çlerinin yarattığı gu¨çlu¨ bir şeydir.” İyilik ve kötu¨lu¨k, vardır ve her yerdedir. Onlar, madde/boşluk etkileşiminde olduğu gibi birbirlerinin etkin olan/olmayan karşıtlığında anlam kazanır. Madde ile boşluk arası etkileşimin hareketi oluşturması ile benzer şekilde iyilik ile kötu¨lu¨k de ancak diğeri ile çatışmasında enerji ve eyleme dönu¨şu¨r. İyilik ve kötu¨lu¨ğu¨n karşılıklı etkileşimi olmasaydı, yasam dondurulmuş ve tek bir ana hapsolmuş olurdu. Bu sebeple kötu¨lu¨k, önemsiz ve yadsınabilir bir gerçek değil varoluşun öteki yu¨zu¨du¨r.