Tanzimat’tan 12 Mart’a Kılık - Kıyafet ve İktidar - Cihan Aktaş - Kapı Yayınları
Hiç mesaj bulunmadı
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 168.75 TL | 168.75 TL |
2 Taksit | 87.75 TL | 175.50 TL |
3 Taksit | 59.06 TL | 177.19 TL |
4 Taksit | 44.72 TL | 178.88 TL |
5 Taksit | 36.11 TL | 180.56 TL |
6 Taksit | 30.38 TL | 182.25 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 168.75 TL | 168.75 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 168.75 TL | 168.75 TL |
2 Taksit | 87.75 TL | 175.50 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 168.75 TL | 168.75 TL |
2 Taksit | 84.38 TL | 168.75 TL |
3 Taksit | 58.50 TL | 175.50 TL |
4 Taksit | 44.30 TL | 177.19 TL |
5 Taksit | 35.78 TL | 178.88 TL |
6 Taksit | 30.09 TL | 180.56 TL |
Taksit | Tutar | Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 168.75 TL | 168.75 TL |
2 Taksit | 87.75 TL | 175.50 TL |
3 Taksit | 59.06 TL | 177.19 TL |
4 Taksit | 44.72 TL | 178.88 TL |
Ödeme Türü | Toplam Tutar |
---|---|
Diğer Kredi Kartları | 168.75 TL |
Havale / Eft | 168.75 TL |
Posta Çeki | 168.75 TL |
Kapıda Ödeme | 183.75 TL |
Kapıda ödemeli siparişlerde +15,00TL kapıda ödeme hizmet bedeli ilave edilir. |
- Vade farksız taksitler KOYU renkte gösterilmektedir.
- X+X şeklinde belritilen taksitler (Örneğin: 2+3) 2 taksit olarak işleme alınmakta ancak ilgili bankanın kampanyası dahilinde 2 taksit üzerinden işlem yapıldığı halde 2+3 yani 5 taksit olarak kartınıza ve ödemenize yansımaktadır. (2 taksit seçilmiş olsa bile banka kampanyası dahilinde ekstradan vade farkı eklenmeden işlem 5 taksite bölünmektedir.)
Tanzimat’tan 12 Mart’a Kılık - Kıyafet ve İktidar - Cihan Aktaş - Kapı Yayınları
Türkiye’de yaşanan başörtüsü yasakları ve bunlara bağlı gelişmeler, Müslümanların geleceğinin tarihi açısından oldukça anlamlı bir yere sahiptir. Bu son yıllarda başörtüsü etrafında o kadar çok şey yazıldı ve söylendi ki, sonuç olarak acaba biz neler yazmışız, neler söylemişiz, diye sordum kendi kendime. Gördüm ki, bütün yazılanlara ve konuşulanlara rağmen hâlâ anlaşılmamış, çarpıtılmış ya da üstü örtülmüş konular var. İktidarlar gizli ya da açık yasaklara kılık-kıyafetle uğraşmayı, kılık-kıyafeti kendi yönelimlerine göre belirlemeyi hep gündemlerine almışlar, gün gelmiş örtülü hanımların okuyarak meslek sahibi olmalar yerine üniversitelerden uzaklaştırılarak toplumda etkin konumlara gelemeyişlerini programlamışlar. Bu programlayışta Batılı anlamda insani değerlerin ikiyüzlülüğü somutlaşmakta. Elinizdeki araştırma, bu konuyu kılık-kıyafetin iktidarlarla ilişkisi ekseni üzerinde ele aldı. Kılık-kıyafet ile kimlik arasındaki o doğal bağlantıya, dolayısıyla kılık-kıyafetin iktidarlar karşısındaki durumuna açıklık getirmek amaçlandı. Yıllar boyu İslamcılarla Batıcılar arasında süregelmiş örtü tartışmalarına yer verildi.